Este tânără, ambiţioasă şi pasionată de jurnalismul de brand, după cum ea însăşi declară. Şi-a deschis, în urmă cu doi ani, propria agenţie de PR şi branding personal, crede că nimic nu este imposibil dacă eşti dispus să munceşti îndeajuns de mult pentru a-ţi îndeplini visurile, preţuieşte experienţa celor şase ani petrecuţi în televiziune, însă consideră că antreprenoriatul este ceea ce i se potriveşte. Mihaela Tudor spune, cu entuziasm şi pasiune, povestea businessului ei, Specialist în Comunicare, creat cu şi pentru oamenii profesionişti, dornici de a atinge performanţa.

Anca Tănase [JoelleMagazine.Ro]: Bună, Mihaela. În urmă cu doi ani, ai decis să devii antreprenor. Dintre toate domeniile, de ce ai ales să-ţi deschizi o agenţie de PR şi branding personal după şase ani de televiziune?

Mihaela Tudor [Specialist în Comunicare]: Bună, Anca. Îți mulțumesc pentru șansa de a apărea în cocheta voastră revistă. De mică am fost foarte sociabilă, deschisă și îndrăzneață. Dintotdeauna m-a fascinat comunicarea. Dacă la 19 ani nu mă vedeam decât lucrând în tv, când am mai crescut, mi-am dorit mai multe lucruri. Când am luat decizia de a pleca din televiziune, după 6 ani, nu mi-a fost deloc ușor. Am știut clar că trebuie să rămân în domeniu, așa că am ales să mă mut în spatele camerelor de filmat. Să îi ajut pe oameni să comunice mai bine cu și în media. Să folosesc tot ce am învățat pentru oameni cu povești frumoase, oameni ce sunt buni profesioniști în domeniile în care activează.  Și astfel, acum am devenit un jurnalist de brand. Cred că aceasta este titulatura esențială, deoarece surprinde ceea eu și colegele mele facem pentru clienți. Toate suntem fosți jurnaliști, care, printre altele, creăm știri din activitatea clienților, pe care le distribuim des free media.

JoelleMagazine.Ro: Care sunt cele mai importante lecţii pe care le-ai învăţat din experienţa în televiziune?

Mihaela Tudor [Specialist în Comunicare]: Cei 6 ani petrecuți în televiziune m-au maturizat, mai ales pentru că m-au învățat să fac față oricăror provocări. M-au dezvoltat ca om și ca profesionist. Televiziunea e o școală grea dar utilă. Muncești incredibil de mult și ai întotdeauna responsabilități uriașe. E greu să faci față presiunii, dar dacă reziști, în timp îți creează dependență.

Am trecut, în acești ani, prin situații diverse: de la accidente soldate cu multe victime și oameni care au murit lângă mine, la proteste violente de stradă și până la tentativele unor gulere albe de a-mi desființa anchetele. Am iubit această meserie dar, din păcate, tendința excesivă de comercializare a presei și dorința mea de a face ceva pe cont propriu m-au deteminat să merg pe un alt drum.

Antreprenoriatul și noul job mă împlinesc cu adevărat. Eu asta vreau să fac toată viața.

JoelleMagazine.Ro: Dacă ar fi să analizezi experienţa antreprenorială din ultimii doi ani, care ai spune că sunt lucrurile fundamentale pe care ţi le-ai însuşit ca antreprenor, lucruri ce nu pot fi înţelese decât dacă alegi calea antreprenoriatului?

Mihaela Tudor [Specialist în Comunicare]: Primii ani de antreprenoriat sunt mai grei. Nu știi cum e bine să procedezi în multe din situațiile care se ivesc. Antreprenorul se luptă mereu cu specialistul. Pe bani, pe timp, pe mai toate. Mai aduci bani de acasă și treci des de la agonie la extaz. Cred că nu poți înțelege pe deplin ce înseamnă să conduci un business și ce responsabilitate uriașă atârnă pe umerii unui antreprenor, atât în relația cu angajații, cât și cu clienții, până nu o faci tu însuţi. Am pornit de pe laptop, din apartamentul în care locuiam, iar acum am birou în centrul Bucureștiului și o echipă de 11 oameni, printre care și colaboratori apropiați. E o luptă continuă să progresezi, să menții mereu un trend ascendent.

JoelleMagazine.Ro: Spune-mi, te rog, câteva dintre cele mai mari provocări cărora a trebuit să le faci față de-a lungul ultimilor doi ani, de când ai înfiinţat Specialist în comunicare. Cum ai reuşit să le gestionezi şi ce i-ai sfătui pe cei cărora domeniul relaţiilor publice li se pare unul în care le surâde ideea de a se implica, fie ca angajaţi, fie ca antreprenori?

Mihaela Tudor [Specialist în Comunicare]: Cea mai mare provocare a fost să găsesc oameni buni. Atât ca angajați, cât și clienți. Țin foarte mult ca oamenii cu care lucrez să înțeleagă că tragem toți la aceeași căruță, că de fapt muncesc pentru ei, nu pentru mine și că modul în care își desfășoară activitatea îi reprezintă ca oameni. De ce spun și de clienți?  Pentru că îmi selectez cu atenție proiectele și pentru că vreau să lucrez numai cu oameni valoroși, dispuși să investească timp și bani în comunicare și promovare, care înțeleg că dacă îți angajezi un specialist, trebuie să îi dai mână liberă ca să facă performanță.

JoelleMagazine.Ro: Care sunt cele mai importante aspecte de care ar trebui să ţină cont cineva care îşi propune să-şi construiască un brand personal puternic?

Mihaela Tudor [Specialist în Comunicare]: Am scris și un articol pe tema asta, care cuprinde esența. Cred că fiecare dintre noi are ceva special, ceva cu care se poate mândri. Trebuie doar să înțeleagă care e acel lucru și că, dacă îl știe doar el, nu-l ajută cu nimic. Competiția acerbă din ziua de azi te obligă să faci ceva ca să supraviețuiești. Investește în tine și vei avea numai de câștigat.

JoelleMagazine.Ro: Povesteşte-mi, te rog, despre echipa ta. În ce măsură este influenţat succesul unui proiect de rolul fiecărei persoane din echipă?

Mihaela Tudor [Specialist în Comunicare]: Suntem 4 fete și 7 colaboratori externi, cu care interacționăm aproape zilnic. Succesul unui proiect presupune ca fiecare om din echipă să-şi facă partea lui cu profesionalism. Pot să spun că este primul an în care cred că am ajuns într-o formulă completă și câștigătoare.

JoelleMagazine.Ro: Care sunt planurile pentru viitorul apropiat în ceea ce priveşte Specialist în comunicare?

Mihaela Tudor [Specialist în Comunicare]: În acest moment avem 9 proiecte cu care ne mândrim și pentru care lucrăm neîncetat. Urmează să închidem anul cu încă 2 proiecte, pentru care suntem în negocieri avansate. Nu o să îmi mai măresc portofoliu până nu sunt convinsă că vom oferi clienților aceeași calitate cu care i-am obișnuit.

JoelleMagazine.Ro: Povesteşte-mi puţin despre destinațiile tale preferate pentru a-ți petrece vacanța. Ce loc te-a impresionat cel mai tare dintre cele pe care le-ai vizitat până acum?

Mihaela Tudor [Specialist în Comunicare]: Ador să călătoresc. Este modul favorit de a-mi încărca bateriile. Din păcate, frecvența a scăzut în ultimii ani pentru că nu mai pot pleca așa des. Îmi e greu să aleg un singur loc care m-a impresionat. Sunt mai multe, fiecare oraș având farmecul lui. Trebuie să spun însă că doar în San Francisco m-aș vedea locuind. Dar, n-o voi face, rămân aici, cu voi. (zâmbeşte). 🙂

JoelleMagazine.Ro: Dacă ar fi să numeşti două locuri “de suflet” pentru tine din Bucureşti, care ar fi acelea?

Mihaela Tudor [Specialist în Comunicare]: Primul ar fi la mine acasă, unde mi-am construit oaza mea de liniște, relaxare și frumos. Al doilea loc preferat este centrul vechi. Iubesc arhitectura și viața acestui loc.

JoelleMagazine.Ro: Consideri că ai reuşit să găseşti un echilibru între viaţa profesională şi cea personală?

Mihaela Tudor [Specialist în Comunicare]: O, da! Pentru că am un soț la fel de ocupat ca și mine. Dar mai ales pentru că mă susține în tot ce fac.

JoelleMagazine.Ro: Ce este cel mai important pentru tine în viaţă?

Mihaela Tudor [Specialist în Comunicare]: Familia.

JoelleMagazine.Ro: Îți mulțumesc frumos pentru timpul acordat, Mihaela! Mult succes în continuare!

Mihaela Tudor [Specialist în Comunicare]: Eu îți mulţumesc!

Nume: Mihaela Tudor Prietenii îmi spun Micky.

Un film pe care-l recomand oricui cu drag ar fi Sweet November.

Două locuri unde îmi doresc să ajung şi pe care nu am avut încă ocazia să le vizitez ar fi Scoția și Caraibe.

Mi-aş dori foarte mult ca în 2015 să ne mărim familia.

În prezent citesc cartea Employer Branding & the new world@work, Brett Minchington.

Mare sau munte?  Mare.

În viață, cel mai mult mă motivează ambiția.

Puteți urmări activitatea Mihaelei Tudor pe pagina de Facebook Specialist în Comunicare, precum şi pe site-ul en.tudor-communication.ro.

Un interviu de Anca Tănase. Orice utilizare a conţinutului acestui interviu presupune citarea sursei şi necesită obţinerea acordului prealabil, în scris, al JoelleMagazine.Ro.

Toate drepturile rezervate © JoelleMagazine.Ro 2015.

Let's talk!

Hi there! Get in touch with us if you have questions, or want to schedule a meeting.

Not readable? Change text.

Start typing and press Enter to search